piątek, 24 maja 2013

Chustka

Wybrałam się dziś do tesco skuszona ich promocją 30% mniej przy zakupie 3  zabawek. I niczego nie znalazłam co mogłabym kupić młodemu :-(  W ramach pocieszenia przespacerowałam się w stronę książeczek dla dzieci. I znalazłam coś ciekawego-3 książeczki za 9.90  :) takie promocje to lubię... I gdy już miałam odchodzić, zobaczyłam. Do tej pory jeszcze nie yrafiłam na książkę Chustki. A tu stała i czekała aż ją zobaczę. Otworzyłam na chybił trafił i jak zawsze uderzyła mnie ta niezwykła mądrość Joasi. Przez kilka miesięcy śledziłam jej zmagania na blogu. Aż do ostatniego wpisu. Stałam w markecie, dookoła pełno ludzi a mi łzy poleciały gdy otworzyłam na ostatnim wpisie. Nie wiem, nie rozumiem tego nadal, pomimo tylu miesięcy nadal mam Chustkę w głowie. Choć byłam tylko przechodniem zaglądającym przez okno-brakuje mi Jej wpisów. Gdy myślę o Jej Synku, wielka gula rośnie mi w gardle.  Życie nie jest sprawiedliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz